niedziela, 27 grudnia 2015

:)


Bardzo, ale to bardzo zaniedbałam pisanie bloga. Niestety ciągle coś się dzieje, ten rok przyniósł bardzo wiele niespodzianek i wiele rzeczy się zmieniło. Mogę chyba powiedzieć śmiało, że rok 2015 był moim rokiem. Rokiem moich sukcesów, spełniłam swoje postanowienia noworoczne i osiągnęłam więcej niż sobie zaplanowałam. Zbliża się kolejny rok i mam już kolejne postanowienia, jednymi z nich będzą napewno zdanie matury i nie rozstawanie się ze zdjęciami. Postaram się już teraz regularnie pokazywać Wam moje prace i nie zapominać o tym moim małym internetowym pamiętniczku. A więc z kolejnymi sesjami będę pojawiać się tutaj regularnie.
Jeśli ktoś miałby ochotę na zdjęcia to zapraszam do kontaktu poprzez moją stronę: https://www.facebook.com/PhotoAnalizaAB


Dodam dziś także zdjęcia z niedawnych sesji a już później zaczynam z regularnym pisaniem. Buziaki :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz