poniedziałek, 30 maja 2016

Julia - odzyskane cz 1

Mam dla Was obiecany ostatnio post ze zdjęciami, które niestety poszły do nieba wraz z moim laptopem. Jednak udało mi się je odzyskać, może nie w takiej jakości jakiej bym chciała ale jednak są odzyskane. A więc podzielę ten post na 2 części. Zdjęcia z pierwszej części zostaną umieszczone w tym poście natomiast zdjęcia z drugiej w kolejnym.
Pierwszą część chciałabym poświęcić sesji z Julią. Julia jesteś genialną nie tylko modelką, ale także pełną energii dziewczyną i świetną koleżanką. Kto by pomyślał, że dokładnie półtora roku temu to właśnie ja Cie odkryłam. Teraz masz już za sobą wiele bardzo ciekawych sesji i po każdej jesteś coraz bardziej rozwinięta i doświadczona. Niestety ciężko nam się strasznie zgadać ze względów czasowych. Jednak udało nam się ostatnio wyskoczyć na długo planowane zdjęcia. Ciężkie lustro, brak orientacji w terenie wcale nas nie zniechęcił do działania. Sesja była ja zwykle przyjemna i pełna uśmiechu oraz jak mam nadzieję dobrych kadrów. Zresztą sami oceńcie.

Julie możecie podziwiać także tutaj:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz