środa, 25 maja 2016

Powrót

Pisałam już taki wiele razy, tak wiem.. Mogłabym się tłumaczyć, usprawiedliwiać ale po co? Przez nawał obowiązków, pracy nie miałam kiedy zajrzeć i za każdym razem kiedy myślałam, że wrócę znowu coś się działo. Nie wiem czy wrócę z regularnym pianiem postów ale na pewno chciałabym robić to często. A więc zapraszam do "powrotnego" wpisu.

Przy okazji ostatnich wydarzeń chciałabym podziękować Zuza Tobie szczególnie za to, że wniosłaś do mojego życia tyle radości, tyle pozytywnych chwil. Za to że zawsze o wszystkim pamiętasz, ze na mnie czasami krzyczysz albo się ze mnie śmiejesz. Że zawsze we mnie wierzysz i nie pozawalasz mi się z tego wycofać i że uświadamiasz mi cały czas, że są rzeczy które jednak mimo wszystko lepiej czasami odpuścić. Ciesze się że Cię poznałam. Znaczysz dla mnie więcej niż niektórzy przez całe życie nie znaczyli. Po prostu dziękuję :* (wrócę do Ciebie jeszcze w następnym poście)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz